化學補習,補習化學-情景對話:What a small world!

化學補習,補習化學-情景對話:What a small world!


lily:Wow, sally,long time no see

哇,莎莉,好久不見

sally:yeah,what a small world! Why are you here? i remembered you have gone to Boston.

是的,世界真小!為什麼你會在這兒?我記得你去波士頓瞭。

lily:I'm working here now! in beijing.

我現在在這裡工作,在北京!

sally:Cool! My husband and I are traveling here.it's beautiful.

真棒!我和我的丈夫在這裡旅遊,風景很漂亮。

lily:Can you come to my home?Let's chat more.

你來我傢玩嗎?我想和你敘敘舊。

sally:Oh..no.thank you,I have to go now.because I have a team.

噢,不瞭,謝謝你,我必須走瞭。因為我和團隊一起來的。

lily:Uh..okay.Hope you come here again,have a good time.

好吧。希望你能再次來這,祝你愉快。

sally:see you!

再見!


arrow
arrow

    plantssephu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()